fredag 24 april 2009

Aloe Vera

Jag dricker Aloe Vera varje dag eftersom jag har en besvärlig magåkomma som jag får leva med resten av livet, men när jag dricker Aloe varje dag så har jag inga symtom utan kan leva som jag vill, åka vart jag vill utan att behöva kolla om det finns toalett i närheten. Vilken lycka. Tänk vad naturen är fantastisk ändå. Jag är helt övertygad om att den kan hjälpa oss med allt vi behöver, vi får bara se till att det är så lite besprutat och manipulerat som möjligt.

Vet du vad de gör med bananerna inna de skickas till oss???? De doppar dem i KLORIN för att de inte skall bli bruna. Helsjukt. Jag äter bara Kravodlade bananer. På sextiotalet sade folk "Ett äpple om dagen håller doktorn borta från magen" Hur många äpplen tror du det går åt idag??? Jo 8 st Kravodlade äpplen per dag.
Det tragiska är att hur sunt man än försöker äta så får man ändå i sig en massa skit som man inte kan styra. Kanske är på tiden att vi försöker göra något åt det, för våra barns skull. Vad tycker du???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar